Pallet

0 item(s) op uw pallet
Totaal : € 0,00

Promo's en nieuws ontvangen?


FAQ

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

U kunt in de webshop van Houtmarkt betalen met Visa/Mastercard/American Express, Bancontact/Maestro en overschrijving.

Is mijn betaling wel veilig?

Ja. Tijdens betalingen wordt de verbinding tussen u en Houtmarkt beveiligd. Met behulp van een SSL (Secure Socket Layer) protocol worden de transactiegegevens versleuteld over het internet verstuurd. Zo kunnen anderen uw gegevens niet onderscheppen terwijl u deze invoert. Voor de verwerking van de betalingen werken wij samen met Mollie, een specialist in betaaldiensten met duizenden klanten.

Hoe worden de bestelde producten verzonden?

Uw bestelling wordt per transportirma bij u geleverd. Het is ook mogelijk om uw bestelling zelf op te halen in onze magazijnen. Bel ons op om een afspraak te maken of zend ons een mailtje zodat we uw bestelling kunnen klaarleggen en u wachten vermijdt.

Wat zijn de verzendkosten?

Afhalingen:

Voor afhalingen worden er geen extra kosten aangerekend. Vanaf u bevestiging krijgt dat uw bestelling klaar staat, kunt u deze afhalen in ons magazijn te Pathoekeweg 9b 007, 8000 Brugge. Onze magazijnen zijn geopend ma tot do van 8 - 17.45u en vrij van 8 - 16.30u.

Leveringen:

Onze eigen transportmiddelen gebruiken wij exclusief voor ons professioneel cliënteel. Alle particuliere leveringen geschieden door externe transportfirma's.
Wij groeperen dan ook alle orders per regio, waardoor de levertijd in sommige gevallen tot 15 werkdagen kan bedragen. U wordt daags voor levering verwittigd via mail.

Standaard leveren wij tot naast de camion of op de stoep. Desgevallend kan u de chauffeur vragen de goederen elders te plaatsen, indien de situatie dit toelaat. Dit is steeds op eigen verantwoordelijkheid. Ook kan de chauffeur dit steeds weigeren zonder verantwoording.

Leveringen binnen Vlaanderen:

leveringen via koerierdienst: 25 €

leveringen via transportfirma:
90 € voor bestellingen <500 €
70 € voor bestellingen tuseen 500 en 1000 €
50 € voor bestellingen >1000 €

Leveringen buiten Vlaanderen:

Gelieve contact op te nemen voor een prijsopgave op maat. ...   euro voor een bedrag (of volume) onder … euro (m3 ?).

Wat is de levertijd?

Voor België bedraagt de levertijd 1 tot  15 werkdagen. Voor Nederland en Luxemburg op aanvraag.
We zijn niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen in de levertijd.

Ik heb een artikel besteld, maar nog niets ontvangen. Wat moet ik doen?

Na de leveringstermijn kunt u het best nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doen onze transportleveranciers enkele extra dagen over de bezorging van een bestelling. Hebt u de bestelling na drie extra werkdagen nog niet ontvangen? Neem dan telefonisch, per mail of via ons formulier contact met ons op en vermeld daarin ook uw bestelnummer.

Kan ik ongebruikte artikelen ruilen of retourneren?

Ja, ongebruikte artikelen waarvan de verpakking nog intact en ongeopend is kunt u binnen 14 kalenderdagen na ontvangst retourneren. Contacteer ons graag schriftelijk binnen deze termijn aangezien we ervan uit gaan dat u tevreden bent met uw aankoop indien we binnen deze termijn niets van u horen.

Stuur vervolgens het artikel inclusief alle toebehoren in de originele verpakking en ongebruikte toestand, binnen 14 dagen na ontvangst terug, vergezeld van de originele factuur. Wij verzoeken u vriendelijk om de reden van retour op de achterzijde van de factuur te vermelden samen met het artikel te sturen naar dit adres: Houtmarkt, Pathoekeweg 9B 007, 8000 Brugge.

U kunt tevens ongebruikte artikelen in de originele, ongeopende verpakking in ons magazijn komen ruilen. Artikelen waarvan de verpakking werd geopend, worden door ons echter niet aanvaard voor terugname of ruilen. De retourzending is voor eigen rekening. Bij ontvangst wordt uw betaalde bedrag, uitgezonderd de eventuele transportkosten, aan u teruggestort binnen de 15 werkdagen. Promoartikelen worden terugbetaald via een waardebon of creditnota.

Ik heb de bestelde artikelen in beschadigde staat ontvangen. Wat moet ik doen?

Allereerst onze excuses. Ondanks de kwaliteit van onze artikelen en hun verpakking kan het voorkomen dat u een artikel ontvangt dat niet meer in perfecte staat is. We voorzien u graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Stuur ons even een e-mail via het contactformulier met uitleg van het probleem of bel ons op via het nummer 0032 (0) 50 58 02 55.

Staat uw vraag er niet bij?

Stel ze dan via ons contactformulier.
Login